21 Eylül 2011 Çarşamba
Δεν μπορώ
Και μη παραξενευτεί κανείς που θα υπάρξει τεράστια πόλωση. Ο κανιβαλισμός ήδη άρχισε. Χαίρονται που θα απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι. Αντί να απαιτούν να βρουν δουλειά. Τώρα μας περιμένει μία ακροδεξιά για να μαχαιρώσουμε παρέα τους λιγότερο άσπρους. Και απο την άλλη μας περιμένει μία ακροαριστερά που πλέον τα γκαζάκια θα είναι ψωμοτύρι. Κάποιος πρέπει όμως να αγγίξει και όλους όσους προκάλεσαν αυτή την κατάσταση. Βασικά, αυτό που με ενοχλεί είναι που είδα τον γείτονά μου να μιλάει για ισότητα και ίση μεταχείριση. Έχει και ένα εργοστάσιο στην Βουλγαρία. Και χθες ήρθε με καινούρια Mercedes.
20 Eylül 2011 Salı
BEST - EBEC
Yürüdüğünü göremesem de ellerime doğdu.
Hayaldi, vücut buldu.
Bana ise hatalarımın hüznü kaldı...
18 Eylül 2011 Pazar
kasvet
insanın yaşla / yıllarla gelen şeyleri kabullenmesi lafta hemen oluyor da hayatta hemen olmuyor. 'yaşlandık tabi hacı öyle koşturamayız artık biz', 'sesi mesi kaldırmıo kafam' vs diye cümleleri orda burda savuruyorsun gülerek. gençliğin yaşamana imkan verdiği şeyleri bundan sonra yaşayamayacağın gerçeğini, söylemeyi geçtim kabul bile edemiyrosun. herhangi birşeyin bir daha gerçekleşmeyecek olması çok korkutucu. korkudan düşüncesini de uzaklaştırırsın o kadar korkutucu. gençliğin dediğime bakmayın yazar orda gençlik derken hayal gücünün gördüklerinden ötesinde birşeyler çizebildiği, ruhunun her parçasıyla herhangi birşeye inandığı sevdiği ve nefret ettiği yılları kastediyor. bir filme taptığı, bir şarkıyı anladığı, sokağın kokusunun beyninde binlerce klasörü açtığı ortalığı dağıttığı yılları... tüm girdilerin beyninde büyütülüp domino taşlarını devirdiği açıldığı bahçenin mükemmelliğini ve merakını ve umudunu kastediyor.. 'bugün kirlendik, zihnimiz otomasyonda' beyliğine girmeden önce şunu söylemek lazım heralde. o klasörlerden bir kısmı hala orda. bazılarında geri dönüştürülemez kayıplar olması kalanlardan vazgeçmemize neden oluyor. kayıp büyük evet. yasını tuttuk. tutmadık mı? tuttuk evet. bugün pazar ve pazar günü yazılan bir yazı umutla bitirilemez. kayıplar büyük arkadaşlar. bugün ( ve diğer haftaların diğer pazarları) üzüldüğümüz ise kalan klasörlerin bir ömür boyu bize yetmeyeceği. ve yeniden oluşturmak içinse çok fazla yaşamış olmamız.. yani yaşlanmış olmamız. o klasörler meğerse saf beyinlerin açabileceği şeylermiş. her pazar elimde neden bu kadar az şey kaldı diye nasıl idare edicem ben bu halde diye üzülmeden yapamıyorum işte. iyi pazarlar
16 Eylül 2011 Cuma
15 Eylül 2011 Perşembe
Anahtar Kelime Araştırması Rehberi
Google aramalarında il sayfalarda ve üst sıralarda çıkma şansınızı arttırmak istiyorsanız, en doğru anahtar kelimeleri seçmelisiniz.Blog yazınızın başlığınıda ve yazınızın içeriğinde kullandığınız kelimeler, blogunuzun arama sonuçlarında ki yerini belirlemede çok önemlidir.
Peki Anahtar Kelime Nedir?
Anahtar kelime; insanların, arama motorlarında birşey ararken arama kutusuna yazdıkları kelime yada kelime gruplarıdır.Doğru anahtar kelimeleri seçmek, blogunuzu arama motorları vasıtasıyla gelen ziyaretçi sayısını oldukça arttırır.
Uzun Kuyuruklu Ve Kısa Kuyruklu Anahtar Kelimeler
Anahtar kelimeleri kısa ve uzun kuyruklu olarak iki gruba ayırabiliriz.Uzun kuyruklu anahtar kelime seçimi için, daha az rekabetin olduğu anahtar kelime stratejsi diyebiliriz.
Bir örmnek vermek gerekirse; “türkçe blogger temaları” bir uzun kuyuruklu anahtar kelime grubu iken “blogger temaları” kısa kuyruklu bir anahtar kelime grubudur.Kısa kuyruklu anahtar kelimeler bir ya da iki kelimeden oluşurken uzun kuyruklu anahtar kelimeler iki kelimeden daha fazla kelime içeren kelime gruplarından oluşur.
Neden Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimelere Odaklanmalısınız?
Tahmin edeceğiniz gibi kısa kuyruklu anahtar kelimelerde rekabet bir hayli fazla olacağından, bu kelimelerde üst sıralarda yer almak oldukça zordur.Eğer rakibiniz olan siteler uzun süredir yayında, pagerank değeri yüksek veiyi optimize edilmiş siteler ise şansınız yok denecek kadar azdır.
Google AdWords Anahtar Kelime Aracını Kullanarak Anahtar Kelime Araştırması Yapmak
Anahtar kelime araçları size hangi kelimelerin, ne kadar arandığı hakkında bilgi veren araçlardır.Anahtar kelime araştırması yapmamnızı sağlayan pekçok çevrimiçi ve masaüstü uygulama mevcuttur ancak size benimdekullandığım Google Anahtar Kelime Aracı’nı tavsiye ederim.
Tavsiye yazı: Google İle Anahtar Kelime Araştırması Yapmak
Google AdWords Anahtar Kelime Aracı’nı kullanarak anahtar kelime araştırması yapmak için ilk olarak ana sayfaya gidin.Ana sayfaya gittiğinizde yazınızın konusu ile ilgili en temel kelimeyi yazdıktan sonra yaptığınız aramada hem kelime hemde ilgili kelime gruplarıyla ilgili aramalar listelenecektir.Anahtar kelimenizi belirlerken dikkat etmeniz gereken 2 nokta vcar.İlki aranma hacmi yani ne kadar arandığı, ikincisi ise rekabet oranı.Bu ikisine dikkat ederek en uygun anahtar kelimeyi seçtikten sonra sıra bunu kullanmaya geliyor.
Anahtar Kelime Kullanımı
Anahtar kelimenizi belirledikten sonra bunu kullanacağınız ilk yer yazı başlığı olmalıdır.Yazı başlığından sonra anahtar kelimenizi yazınızın içerisine yerkeştirmelisiniz.Ancak bunu yaparken dikkatli davranmalısınız.Blog yazılarınızda daha iyi anahtar kelime kullanımı için Blog Yazılarında Anahtar Kelime Yoğunluğu başlıklı yazımı okuyabilirsiniz.
Son olarak bir ipucu daha paylaşayım.Eğer belli bir kelimede arama sonuçlarında yükselmek istiyorsanız, o yazınıza link verirken anchor text olarak hedef kelimenizi kullanın.Örneğin türkçe blogger şablonları başlıklı yazımın türkçe blogger şablonları aramasında üst sırada yer almasını istiyorsak o yazımıza link verirken anchor text olarak türkçe blogger şablonları nı kullanmalıyız.
Tavsiye yazı: Anchor Text Hakkında Herşey
Söz Sizde
Gerçekten merak ediyorum; anahtar kelime araştırmasına veya anahtar kelimr kullanımına önem veriyormusunuz? Yoksa bu yazıyı okuyana kadar böyle bir konudan haberiniz yokmuydu? Hadi tartışalım…