31 Ekim 2014 Cuma

σκέφτομαι ότι μια από τις κύριες αιτίες της εκρηκτικής ανόδου του Ναζισμού ανα τον κόσμο είναι.................

σκέφτομαι ότι μια από τις κύριες αιτίες της εκρηκτικής ανόδου του Ναζισμού ανα τον κόσμο είναι η εξαφάνιση της ιστορικής Μνήμης -που για μερικές δεκαετίες μετά τον Β πόλεμο συγκροτούσε έναν Δημόσιο -κοινό - χώρο για όλους τους λαούς της Ευρώπης ..... Η εξαφάνιση αυτή προήλθε με την σειρά της α) από την ρεβιζιονιστική ιστοριογραφία και τον σχετικισμό και β) Κυρίως απο την ραγδαία υποχώρηση του Βιβλίου και αρα της κριτικής σκέψης και την διάδοση του Ίντερνετ και την μετατροπή της σκέψης σε Υπέρ κατανάλωση Πληροφοριών ..( Υπάρχει και κάτι τρίτο που δεν μπορώ να τοδιατυπωσω καλά .. Κάτι σαν επιθυμία να ξαναβγουμε εκεί έξω .. στο Πραγματικό στην Ιστορία : Όπως ο ήρωας στο Τρούμαν σόου που δεν αντέχει πια κλεισμένος: Έξω στο Κρύο. Δυο δεκαετίες νεοφιλελεύθερου Παιδισμού μας έχουν αηδιάσει ..Βέβαια δεν πρόκειται για πραγματική έξοδο στο Πραγματικό αλλά για μια φαντασίωση - Δεν υπάρχει ποτέ το Ωμό Πραγματικό το Πραγματικό είναι τρύπα ...)

Η ιστορία με την Ουκρανία έχει κάτι να μας πει και για την ίδια την Ιστορία

Η ιστορία  με την Ουκρανία έχει κάτι να μας πει και γα την ίδια την Ιστορία : Την φανταζόμαστε συχνά ως επίπεδη και λεία , ασφαλτοστρωμένη και ευκολοδιάβαστη αλλά να που η ιστορία μοιάζει με σειρά από στρώματα Μνημης και Λήθης .. Θυμόμαστε επιλεκτικά και κάθε τόσο ανακαλύπτουμε πως κάτω από τις δήθεν γνώσεις μας για το πρόσφατο παρελθόν κρύβονται Αιώνες Απωθημένων...
και -όπως πάντα -τα απωθημένα επιστρέφουν: Άλλοτε ως φάρσα , άλλοτε ως τραγωδία άλλοτε ως και τα δυο μαζί : Ιλαροτραγωδία

Σε τι μοιάζει ο έρωτας με τον θάνατο;

Σε τι μοιάζει ο έρωτας με τον θάνατο; Στο ότι δεν υπάρχει ποτέ προηγουμένη εμπειρία ..Κάθε φορά είναι ένα ταξίδι στο εντελώς άγνωστο ..Σαν να πεθαίνεις η σαν να ξανά γεννιέσαι.. Όχι όμως ο iδιoς - ποτέ ο ίδιος

η διαφορά του Πένθους από την Μελαγχολία




η διαφορά του Πένθους από την Μελαγχολία είναι ότι στο Πένθος ξέρεις ότι έχεις χάσει κάποιον-κάτι -πολύ συγκεκριμένο ενώ στην Μελαγχολία δεν ξέρεις τι έχεις χάσει ακριβώς ( η μάλλον το απωθείς γιατί -ενδόμυχα - ξέρεις ότι αυτό που έχεις - χάσει είναι η Φαντασίωση παντοδυναμίας)

Αυτή είναι η αλήθεια μου λοιπόν - είναι η Υποκειμενική μου Αλήθεια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και Η αλήθεια

π.χ η αλήθεια για τον εαυτό μας : Ξέρουμε την αλήθεια μας; ξέρουμε ότι σκεφτόμαστε  γνωρίζουμε ομως το Πως - τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε; Γνωρίζουμε αν σκεφτόμαστε σωστά;
Σκεφτόμαστε με έναν άλφα τρόπο και είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι είναι αληθινός αλλά εν τέλει είναι εντελώς λάθος (όπως σε εκείνη την ταινία το Νησί !)
Αυτή είναι η αλήθεια μου λοιπόν - είναι η Υποκειμενική μου Αλήθεια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και Η αλήθεια.

Ποια είναι η πηγή της Κοινοτοπίας και ρουτίνας;

όταν γερνάμε - είναι άραγε νομοτελειακό;-γαντζωνόμαστε όλο και πιο πολύ από τις Κοινοτοπίες '' Τι καιρό κάνει ; κλπ κλπ'' και την Ρουτίνα '' - που τις χρησιμοποιούμε όχι πια για επικοινωνία αλλά ως ένα ξόρκι..Λες και αν επιμείνουμε σε α-νοητες συνήθειες θα επιβραδύνουμε την φθορά του χρόνου και θα απομακρύνουμε τον θάνατο μας .. Ποια είναι η πηγή της Κονοτοπίας και ρουτίνας; Ε είναι η Αγωνία.. Χωρίς αυτά νιώθουμε μόνοι- εντελώς μόνοι έναντι του εαυτού μας του χρόνου και του Θανάτου μας...

Blogger için Mashable stil ajax navigasyon menü

Blogger Mashable stil Ajax Menü
Blogger için AJAX Navigasyon menüsü Blogger JSON beslemesi API ve AJAX kullanarak Blogger platformu için oluşturulan çok yeni widget. Bu navigasyon menüsü Mashable.com eski sitesinden esinlenmiştir. Tekrardan kodlanmış ve geliştirilmiş bu widget'a özelleştirilebilir özellikler eklendi. Bu widget jQuery kütüphanesi ve Blogger json beslemesi, API tabanlı çalışır. Javascript devre dışı olduğunda menü sadece normal açılır menü gibi çalışır ve javascript etkin olduğunda bu AJAX dönerek açılır ve alt menüleri resimli şekilde açar.

Bu Eklenti Nasıl Kurulur?

  1. Blogger panelinize giriş yapın > Şablon > HTML'yi Düzenle
  2. Ctrl+F yardımı ile ]]></b:skin>  kodunu aratıp bulun ve hemen üstüne aşağıdaki kodları kopyalayıp yapıştırın.

.mefmenu *{margin:0;padding:0;}
ul.mefmenu{list-style:none;line-height:1;overflow:visible!important;}
ul.mefmenu:after{content:' ';display:block;height:0;clear:both;margin:0;padding:0;}
#mefajaxmenu {width:960px;background: #ededed;background: -moz-linear-gradient(top, #ededed 0%, #e0e0e0 100%);background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%,#ededed), color-stop(100%,#e0e0e0));background: -webkit-linear-gradient(top, #ededed 0%,#e0e0e0 100%);background: -o-linear-gradient(top, #ededed 0%,#e0e0e0 100%);background: -ms-linear-gradient(top, #ededed 0%,#e0e0e0 100%);background: linear-gradient(to bottom, #ededed 0%,#e0e0e0 100%);filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient( startColorstr='#ededed', endColorstr='#e0e0e0',GradientType=0 );border: 1px solid #cccccc;}
ul.mefmenu li{list-style:none;position:relative;float:left;margin:0!important;padding:0!important;}
ul.mefmenu li a{font-family:Arial, georgia, Helvetica, sans-serif!important;color:#6b6b6b!important;text-shadow:0 1px 0 #fff;text-decoration:none;font-weight:400!important;text-transform:capitalize!important;font-size:12px!important;display:block!important;border:0 none!important;margin:0;padding:12px 16px!important;}
ul.mefmenu li a:hover,ul.mefmenu li a.hoverover{background:#f5f5f5!important;}
ul.mefmenu ul{position:absolute;display:none;top:100%;border:1px solid #ccc;}
ul.mefmenu ul li{float:none;min-width:160px;background:#f5f5f5;text-shadow:none;}
ul.mefmenu ul li a{text-transform:none;font-weight:400;padding:12px 14px;}
ul.mefmenu ul li a:hover,ul.mefajaxmenu ul li a.hoverover{background:#fff!important;}
ul.mefmenu ul ul{display:none;left:100%;top:0;}
ul.mefajaxmenu li div.submenu{display:none;position:absolute;width:600px;z-index:90;left:-1px;top:100%;overflow:hidden;min-height:150px;background:#fff;border:1px solid #ccc;border-top:0 none;}
ul.mefajaxmenu ul,ul.mefajaxmenu ul li{display:block!important;border:0 none!important;margin:0!important;padding:0!important;}
ul.mefajaxmenu ul li{background:none!important;float:none!important;}
ul.mefajaxmenu ul.verticlemenu{position:absolute;width:33%;left:0;top:0;bottom:0;background:#f5f5f5;}
ul.mefajaxmenu ul.postslist{position:relative;display:block;width:65%;float:right;background:none;margin:8px 0!important;}
ul.mefajaxmenu ul.postslist li{display:block;overflow:hidden;border-bottom:1px #eee solid;position:relative;min-height:60px;padding:8px 8px 8px 110px !important;}
ul.mefajaxmenu ul.postslist li:last-child{border-bottom:none 0;}
ul.mefajaxmenu ul.postslist li .imgCont{position:absolute;left:0;top:8px;width:100px;height:60px;overflow:hidden;border:1px solid #dcdcdc;font-size:0;line-height:0;}
ul.mefajaxmenu ul.postslist li .imgCont img{position:relative;top:-20px;width:100px;height:100px;display:block;padding:0;}
ul.mefajaxmenu ul.postslist li a{display:block;line-height:1.4;padding:0!important;}
ul.mefajaxmenu .loader{background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0zu5cWxVlormWQ5nVmkYE8fCvovQq3gIHCTwGJ1EfOIhkn-ru5c0ekEt9KMdrqOOoFWRDt0OMQYdcTIYuv3iavXHE_zYYjMG6nKVmLIXCQ9f2gmMov2BtfHNxzKsYAeXRnyLx01H-F_E/s128/loading_icon_1.gif) no-repeat scroll 0 0 transparent;width:22px;height:22px;position:absolute;top:50%;margin-top:-11px;right:5px;}
ul.mefajaxmenu .menuArrow{border-bottom:4px solid transparent;border-top:4px solid transparent;border-left:4px solid #999;display:block;height:0;margin-top:-4px;position:absolute;right:11px;top:50%;width:0;}
ul.mefmenu li:hover > ul,ul.mefajaxmenu li:hover div.submenu{display:block;}

  1. Tekrar Ctrl+F yapıp  </head> kodunu buluyoruz ve hemen üstüne aşağıdaki javascript kodlarını kopyalayıp yapıştırıyoruz.
  2. Şablonu Kaydet diyip çıkın.

<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.2/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="http://meftun-mede.googlecode.com/svn/trunk/ajaxbloggermenu.min.js"></script>
<script type="text/javascript">
jQuery(document).ready(function($) {
$('#mefajaxmenu').ajaxBloggerMenu({
numPosts : 4, // Konu Sayısı
defaultImg : 'https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4kR55PcuhJ2LjhNKBe5iUGby8KLwnSsQLp8ay1snnRgvggyPamQWxPdhCB2yJcOdnA9O8XxFgihJraMxCaDHf1UD_97EMB5TLib3DVjluBED_g0rZDwLulfPWBh04DrNTb7cwR78K_tQ/s1600/no-photo-available.jpeg' // Varsayılan küçük resim
});});
</script>

Bu bölümde HTML linklerimizi dikkatli eklememiz gerekiyor, aksi takdirde eklenti doğru çalışmaz.
AJAX Menü URL'ler üç tür kabul eder. Menüde sadece bu URL'leri kullanmanız gerekir. Bunlar Etiket (Label), Arama Sorgusu (Search Query) ve Etiket ile Arama Sorgusu (Label with Search Query).
Etiket URLhttp://blogadresiniz.blogspot.com/search/label/LABELNAME
Arama Sorgusuhttp://blogadresiniz.blogspot.com/search?q=SEARCHQUERY
Etiket ile Arama Sorgusuhttp://blogadresiniz.blogspot.com/search/label/LABELNAME?q=SEARCHQUERY

  • Son olarak Blogger panelinizden Yerleşim > Gadget Ekle > HTML/JavaScript yolunu takip edin.
  • Ve aşağıdaki kodları Online HTML Editör ile isteginize göre ayarlayarak kopyalayıp yapıştırın.
  • Kaydet diyip çıkın.

<ul id="mefajaxmenu" class="mefmenu">
<li>
<a href="http://meftunmede.blogspot.com">ANA SAYFA</a>
</li>
<li>
<a href="#">ÖRNEK 1</a>
<ul>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.com/search/label/Sosyal%20Medya">SOSYAL MEDYA</a></li>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.com/search/label/Blogger%20Eklentileri">BLOGGER EKLENTİLERİ</a></li>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.com/search/label/Yemek%20Tarifleri">YEMEK TARİFLERİ</a></li>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.com/search/label/Filmler">FİLMLER</a></li>
</ul>
</li>
<li>
<a href="#">ÖRNEK 2</a>
<ul>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.com/search/label/Html%20Kodlar%C4%B1">HTML KODLARI</a></li>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.com/search/label/Programlar">PROGRAMLAR</a></li>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.de/search/label/%C4%B0nternet">İNTERNET</a></li>
<li><a href="http://meftunmede.blogspot.de/search/label/Ara%C3%A7lar">BLOGGER ARAÇLARI</a></li>
</ul>
</li>
<li><a href="http://www.MeftunApart.com">NORMAL LİNK</a></li>
</ul>

Özelleştirme

Kırmızıyla işaretli yerlerde;
1- Style kodlarında width:960px; menünüzün genişliği,
2- Script kodunda numPosts : 4, // Alt menüde görünmesini istediğiniz konu sayısı
3- Ve menüde kendi blogumdan örnekler verdiğim kırmızıyla işaretli bölümleri (Linkler ve isimleri) değiştirebilirsiniz, çoğaltabilirsiniz.

Umarım eklenti hoşunuza gitmiştir. Herkeze kolay gelsin. Yapamadığınız bir şey olursa "YORUM" kısmında belirtebilirsiniz. iyi bloglamalar...

ονειρα....ονειρα,,,,,




Ο Φρουντ έλεγε πως τα όνειρα τα εφευρίσκουμε για να παρατείνουνε τον Ύπνο μας και να αποφύγουμε την Πραγματικότητα του Ξυπνήματος

 όμως
ο Λακάν ότι Ξυπνάμε για να αποφύγουμε το Τραυματικό Πραγματικό που συναντάμε στα Όνειρα

Στον φονταμενταλισμό έχουμε μια Κυνική Πίστη. μια Πίστη γιατί έτσι , μια βιταλιστική κυνική εμμονή.....



Σήμερα ζούμε την μετεξέλιξη του πολιτικού κυνισμού σε κάτι απείρως χειρότερο ¨στον πολιτικό Φονταμενταλισμό κάθε απόχρωσης ( όχι μόνο θρησκευτικής ) Ενώ στον κυνισμό είχαμε -και έχουμε ακόμα - μια αποστασιοποίηση - στον φονταμενταλισμό έχουμε μια Κυνική Πίστη. μια Πίστη γιατί έτσι , μια βιταλιστική κυνική εμμονή ...http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/gia-tin-ypokrisia-tis-neoterikis-epoxis-kai-ton-sygxrono-kynismo-0

Blog Tasarımında Yapılan 9 Ciddi Hata

Başlığa okuyup bu yazıyı tasarımcılar veya kod yazarları için yazdığımı düşünmeyin lütfen. Bu yazı, hazır Blogger şablonlarını “Şablon Düzenleyici”yi veya burada paylaşılan ipuçlarını kullanarak düzenleyen, standart Blogger kullanıcıları için.

 

Standart bir Blogger kullanıcısı Blogger şablon düzenleyiciyi kullanarak görsel değişiklikler yapabilir, HTML düzenleyici yardımıyla burada veya benzer sitelerde paylaşılan kod değişikliklerini yapabilir, yerleşim bölümünden istediği gadgetları ekleyebilir. Bu sayede kendine özgü br blog tasarımına sahip olabilir.

 

Fakaaaaat

 

Yukarıda belirtilen yollarla blog tasarımını özelleştiren kullanıcılara şu hataları yapmamalarını şiddetle öneriyorum.

 

hata

 

1. Yatay Menüye Çok Fazla Link Eklemek

 

Yatay menü blogun genellikle üst kısmında bulunur, ziyaretçileri önemli sayfa ve yazılara yönlendirmek için kullanılır. Buraya çok fazla link eklediğinizde blogun genişliğini aştığından tek satır olmaktan çıkar, 2-3 satır olur. Bu da hem görünüm hem de kullanılabilirlik açısından hoş bir durum değildir. Yatay menüde sadece önemli sayfalara link vermenizi, eğer fazla link ekleyecekseniz açılır menüler kullanmanızı öneririm.

 

2. Sidebar’a Aşırı Gadget Eklemek

 

Kenar çubuğu dediğimiz sidebar blog tasarımının en önem verilmesi gereken yerlerinden biri. Bu alanlara faydalı öğeler ekleyerek blogumuzun takipçi ve okunma sayısını arttırabiliriz. Fakat bu alanlara çok sayıda gadget eklenmesi blog tasarımında sık yapılan hatalardan biri. Blogun hızını yavaşlatacağı gibi ziyaretçilerin de kramaşık bir siteyle karşılşmasına yol açar. Sidebar’a sadece önemli ve işlevsel gadgetları eklemenizi öneriyorum.

 

3. Göz Yoran Renkler Kullanmak

 

Her blog yazarı sevdiği rengi blogunda kullanmak isteyebilir, buna bir itirazım yok ama çok parlak ve iddialı renklerin insanın gözünü yoduğu da bir gerçek. Sevdiğiniz rengin yumuşak tonlarını tercih edebilirsiniz.

Renk kullanımında ypılan bir diğer büyük hata da arkaplan rengi ile metin rengini benzer tutmak. Koyu renk arkaplanınız varsa metni açık bir renk seçmeniz gerekir. Kontrast renkler kullanmak yazıyı okumayı kolaylaştırır.

 

4. Okuması Zor Fontlar Kullanmak

 

Şık veya farklı görünmek adına blogda değişik fontlar kullanılması normal. Özellikle de “handwriting” dediğimiz el yazısı şeklinde fontlar çok tercih ediliyor. Belki yazı başlıkları  bu tür fontları kaldırabilir ama içerikte mutlaka basic fontlar kullanmanız gerekir.

 

Font kullanımında dikkat etmeniz gereken bir diğer nokta ise Türkçe karakterleri destekleyip desteklemesidir. Zira “ı,ğ,ş” gibi karakterli kullandığınızda kötü bir görüntü ortaya çıkabiliyor.

 

5. Sosyal Paylaşım Butonları Kullanmamak

 

Belki çok küçük bir detay gibi gelebilir ama benim gibi beğendiği yazıları soysal hesaplarında paylaşmak isteyen kullanıcılar yazının üstünde veya altında paylaşım butonları görmediğinde zahmete girmek istemiyor ve yazıyı paylaşmakan vazgeçiyor. Soyal medyadan gelecek potansiyel trafiği düşündüğünüzde neler kaybettiğinizi tahmin edebilirsiniz.

 

Blogger’ın knedi sosyal paylaşım butonları hem görsel hem de işlevsel olarak zayıf ne yazık ki. Bana kalırsa Blogger’ın kendi butonlarını kullanmak yerine tasarımınıza uygun butonları yazı başlığının altında veya yazının bitimine eklemek çok daha iyi.

 

6. İletişim Seçenekleri Eklememek

 

İletişim dendiğinde akla ilk gelen şey iletişim formunun olduğu bir iletişim sayfasıdır. Evet blogunuzda iletişim formunun olduğu bir iletişim sayfası mutlaka olmalı ve ana sayfadan iletişim sayfasına en az bir görünür bağlantı vermelisiniz. Ancak iletişim seçenekleri bununla sınırlı olmamalı. Blogunuzun kenar çubuğundaki sosyal medya hesaplarınıza bağlı butonlar veya kutular da bir blog tasarımında olması gereken iletişim seçenekleridir.

 

7. Düşük Çözünürlükte Görseller Kullanmak

 

Görseller bloglarımızın vazgeçilmez öğeleri ve hemen hepimiz çeşitli yerlerde görseller kullanıyoruz. Fakat gerek yazı içerisinde, gerek blogun diğer kısımlarında kullandığımız görseller düşük çözünürlükte, kalitesiz olduğunda kötü bir görüntü ortaya çıkıyor. Bu da blounuzun prestijine zarar veriyor bence.

 

8. Otomatik Çalan Müzik Ve Videolar Kullanmak

 

Çok evdiğiniz bir şarkıyı veya videoya blogunuza eklediğinizi düşünün. Benim de kalabalık bir ofis ortamında blogunuzu ziyaret ettiğimi düşünün. Ciddi bir ofis ortamı, onlarca çalışan, belki, üst düzey yöneticiler ve birden benim bilgisayarımdan yükselen bir şarkı sesi…. Düştüğüm durumu tahmin edebiliyorsunuz sanırım. Belki siz kendinizi iyi hissediyor olabilirsiniz ama blogunuzun size özel olmadığnı, herkese açık olduğunu hatrlayın ve bu tür otomatik açılan multimedya öğelerini kullanmayın.

 

9. Flash Bileşenler Kullanmak

 

Flash öğeler size eğlenceli gelebilir ama pek çok açıdan faydadan çok zararı vardır. Ziyaretçiler blogunuza gösteri izlemek için gelmiyorlar. Bilgiye hızlı bir şekilde ulaşmk istiyorlar. Flash introlar veya animasyonlarla insanların içeriğinize ulsşmasını engellemeyin.

 

Son olarak

 

Evet yaratıcılık, görsellik önemlidir ama blog tasarımı yaparken önceliğiniz ziyaretçiye yardımcı olmaktır. Blogunuzun hedef kitlesini doğru tanımlayın veya bu kitleye uygun sade, kullanışlı bir tasarım için çaba harcayın.

30 Ekim 2014 Perşembe

η Νοσταλγία έχει με την μνήμη την ίδια πάνω κάτω σχέση που έχει το Πένθος με την Μελαγχολία.....

η Νοσταλγία έχει με την μνήμη την ίδια πάνω κάτω σχέση που έχει το Πένθος με την Μελαγχολία: Το πένθος αφορά το χαμένο αντικείμενο η Μελαγχολία την χαμένη επιθυμία μας για ένα αντικείμενο που -κάποιες φορές- υφίσταται ακόμα ... Στην μνήμη θυμόμαστε στην Νοσταλγία επιθυμούμε αυτό που καλά καλά δεν το θυμόμαστε -η και επινοούμε....

 Ενω το πενθος και η μνημη εχουν να κανουν με εξωτερικές καταστασεις και τον αντικειμενικό κοσμο η Νοσταλγια οπως και η Μελαγχολια εχουν να κανουν με τον Εαυτό



 επισης η Νοσταλγια οπως και η Μελαγχολια ενεχει ηδονη -οδυνη

 Επισης η Νοσταλγια συνδεεται αμεσα με την Αρχη της Ηδονης καθώς και την ορμη του Θανατουhttps://www.youtube.com/watch?v=NavVfpp-1L4

η αλήθεια μου είναι αυτό που δεν μπορώ να ξεστομίσω

Τι είναι α-ληθεια ; Για τους Πλατωνικούς η απουσία λήθης , η Ανα- μνηση .. Για τους Γνωστικούς η παράκαμψη του πέπλου -ουρανού που έθεσε ο Κακός Δημιουργός ώστε να μας εμποδίσει να ενωθούμε με τον αληθινό Θεό. Γα τους Μαρξιστές η Διαλεκτική κίνηση της Ιστορίας...


Όμως για μένα -η για τον καθένα μας -για την κάθε Ύπαρξη - η αλήθεια μου είναι αυτό που δεν μπορώ να ξεστομίσω Είναι σαν την τάπα που βουλώνει την μπανιέρα .. Αν την ανοίξουμε το νερό θα ρουφηχτει από την τρύπα . Η αλήθεια του καθενός μας είναι αυτό που δεν μπορεί να ειπωθεί


(οπως δεν μπορεί κανείς να βγάλει τις κλωστές που τον συγκρα(ο)τους ως Μαριονέτα )

το Παρόν ως δυστυχία





Συνήθως αντιλαμβανόμαστε το Παρόν ως κάτι απελευθερωτικό και περίπου ως δρόμο προς την Ευτυχία ; ''Ζησε το παρόν , ξεκo'λλα από το παρελθόν μην αγωνίας για το μέλλον κλπ''.........................................

.Όμως  ο εγκλωβισμός στο παρόν βιώνεται ως δυστυχία '  υπάρχει στο πρόσωπο που εγκλωβίζεται στο παρόν -λογω  αμνησίας π.χ-μια αίσθηση διαρκούς αγωνίας- τι συνέβη;

Γιαυτό ρωτάει ψυχαναγκαστικά και κατ' επανάληψη για πρόσωπα και πραγματατου αμεσου του περιγυρου , για να θυμηθεί ) 

http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/i-metaneoteriki-koinonia-kai-o-syrriknomenos-xronos

έρωτας και Νοσταλγία

ο έρωτας δεν είναι τόσο επιθυμία αιωνιότητας όσο Νοσταλγία της μήτρας και της κατάστασης εμβρύου .. Γι αυτό και η εποχή μας γίνεται απεγνωσμένα -και ρευστά , στα γρήγορα - ερωτική: Δεν μπορεί να κοιτάξει το μέλλον , το παρόν την κομματιάζει, νοσταλγεί......

Κι'ομως μόνο η Γυναίκα υπάρχει

Κι'ομως
μόνο η Γυναίκα υπάρχει
ο άνδρας είναι το όνειρο μιας Γυναίκας που κοιμάται
Το Σύμπαν όλο
είναι ένα- ακόμα- αγέννητο μωρό
μες τη κοιλιά μιας Θεάς Γυναίκας
κι εμείς είμαστε θολές φευγαλέες εικόνες
σε θέατρο σκιών http://www.youtube.com/watch?v=Wk9cQZrkE6E


George Bataille ,( Η Ιστορία του ματιου) και ο Λακάν για το αυγό το πετάλιο και την Ομελέττα

Ο George Bataille ,( Η Ιστορία του ματιου) και ο Λακάν για το αυγό το πετάλιο και την Ομελέττα….



George Bataille :Τέλος , μια μέρα , την ώρα που οι λοξές αχτίνες του ηλιού στις έξι τα απόγεμα εμπεναν κλεφτά ίσια μες στο μπάνιο , ένα μισορουφηγμένο αυγό άρχισε ξαφνικά να παίρνει νερό και , μόλις γέμισε ως απάνω , πήγε μέναν παράξενο ήχο σαν ναυάγιο στον πάτο , μπρος τα μάτια μας .
Το περιστατικό αυτό πήρε τόσο μεγάλες διαστάσεις στο μυαλό της Σιμον , ώστε τέντωσε τα ,μέλη της κι ηδονιστηκε πολλή ωρα πίνοντας ,
κατά κάποιο τρόπο , το δεξί μου μάτι το οποίο κρατούσε ανάμεσα στα χείλη της ¨έπειτα χωρίς ν¨αφήσει το μάτι που το βύζαινε με το ίδιο πείσμα πού θα βύζαινε ένα μαστό , έκατσε στη λεκάνη , τραβώντας με δύναμη το κεφάλι μου προς το μέρος της και κατούρησε με πλήρη ευρωστία κι απόλυτη ικανοποίηση τα αυγά πoυ επέπλεαν ,…….
Λακάν ( το πετάλιο η ομελέτα)….Για να καταλάβουμε και τον τελευταίο από τους διάλογους του Πλάτωνα και πολύ περισσότερο εκείνον που βρίσκεται στο Συμπόσιο . Είναι , αν θέλετε μια φάρσα
Πρόκειται φυσικά για τον μύθο του Αριστοφάνη . Αποτελεί πρόκληση για τους αιώνες, αυτός ο μύθος γιατί τους διέσχισε χωρίς κανείς να προσπαθήσει να κα΄νει κάτι καλύτερο .
Θα το προσπαθήσω εγώ …θα σας μιλήσω για το πετάλιο
Αν θέλετε να τονίσετε την ενέργεια του ως φάρσας , ονομάστε το άνθρωπ-ομελέτα (Home lette…..) κάθε φορά πού σπανέ οι μεμβράνες του αυγού απ¨όπου θα βγει το έμβρυο πού εξελίσσεται σε νεογέννητο,φανταστειτε για μια στιγμή ότι κάτι από κει μέσα πετάει όπως και μ έναν άνθρωπο, δηλαδή η ανθρωπομελέττα ή το πετάλιοΤο πετάλιο είναι κάτι το εξαιρετικά επίπεδο , που μετακινείται σαν την αμοιβάδα . Απλώς είναι λίγο πολυπλοκώτερο . Αλλά περνά παντού.
Και καθώς είναι κάτι που έχει σχέση με εκείνο που το έμφυλο ον χάνει μέσα στην σεξουαλικότητα , είναι όπως η αμοιβάδα σε σχέση με τα έμφυλα όντα , αθάνατο. Αφού επιβιώνει σε κάθε διαίρεση , αφού εξακολουθεί να υπάρχει σε κάθε διαιρετογενή επέμβαση . Και τρέχει
.Ε λοιπόν ~δεν είναι κάτι το καθησυχαστικό . Υποθέστε μόνο πώς έρχεται να σας τυλίξει το πρόσωπο , την ώρα που κοιμόσαστε ήσυχα…….
Αυτό το πετάλιο , αυτό το όργανο που έχει για χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχει , αλλά που δεν παύει γι αυτό να είναι εν όργανο
–είναι η λίμπιντο…..
Σχόλιο από Νοσφεράτος Φεβρουάριος 19, 2008
ΑΠΟ

http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/06/6-2-2008/

29 Ekim 2014 Çarşamba

Ν.Μουζέλης : Νεωτερικότητα και Θρησκευτικότητα ανδημοσιευση απο Εφημερίδα Συντακτών και Αριστερά και Πολιτική Θεολογία

Ν.Μουζέλης : Νεωτερικότητα και Θρησκευτικότητα








Στο τελευταίο του βιβλίο («Νεωτερικότητα και Θρησκευτικότητα: Εκκοσμίκευση, Φονταμενταλισμός, Ηθική». Εκδόσεις Πόλις) ο Νίκος Μουζέλης πραγματεύεται τις σχέσεις της θρησκείας με τις κοινωνικές δομές, τη μεταπολεμική εκκοσμίκευση, την επανάκαμψη της θρησκευτικότητας, αλλά και τον ηθικό σχετικισμό, στο φως της νεωτερικότητας.


•«Αν ο Θεός δεν υπάρχει, όλα επιτρέπονται» (Ντοστογιέφσκι). Σήμερα όμως βλέπουμε ότι στο όνομα του Θεού επιτρέπονται σχεδόν τα πάντα: βίαιος προσηλυτισμός, μαζικές δολοφονίες, επιθέσεις κατά των απίστων, είτε είναι αξιωματούχοι της εξουσίας είτε είναι απλοί πολίτες. Εναν τέτοιο βλοσυρό και εκδικητικό Θεό τον χρειαζόμαστε;
Σίγουρα δεν χρειαζόμαστε έναν «βλοσυρό και εκδικητικό Θεό». Αλλά το βιβλίο μου δεν έχει σχέση με αυτό το πρόβλημα. Εχει σχέση με τον τρόπο που οι κοινωνικές δομές της νεωτερικότητας, όπως π.χ. η αποδυνάμωση του παραδοσιακού τοπικισμού και η μαζική ένταξη του πληθυσμού στο έθνος-κράτος συνδέονται με συγκεκριμένες θρησκευτικές τάσεις εντός και εκτός των καθιερωμένων Εκκλησιών. Με άλλα λόγια, ο χαρακτήρας του κειμένου δεν έχει έναν κανονιστικό (τι πρέπει να γίνει) αλλά ένα διερευνητικό/αναλυτικό προσανατολισμό (τι ακριβώς γίνεται στον θρησκευτικό χώρο). Σε ό,τι αφορά τώρα τη συγκεκριμένη ερώτηση, η θρησκεία όπως και πολλοί άλλοι θεσμοί, έχει και αρνητικές και θετικές διαστάσεις. Στην πρώτη περίπτωση, ο φανατισμός, η γραφειοκρατικοποίηση της ιεραρχίας, η πολιτικοποίηση των θρησκευτικών ελίτ, ο βίαιος προσηλυτισμός κτλ. οδηγούν στη βαρβαρότητα. Από την Ιερά Εξέταση και τους θρησκευτικούς πολέμους της χριστιανοσύνης μέχρι το Ισλαμικό Χαλιφάτο σήμερα, υπάρχουν άπειρα παραδείγματα θρησκευτικής αγριότητας. Στη δεύτερη περίπτωση όμως η θρησκευτικότητα μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη της πνευματικότητας: δηλ. στην εσωτερικότητα, στο άνοιγμα προς τον εαυτό και τον άλλο, και στη συμπόνια προς τον ξένο, τον περιθωριοποιημένο. Μπορεί επίσης να έχει χειραφετικό προσανατολισμό όπως η θεολογία της επανάστασης στη Λατινική Αμερική. Τη βαρβαρότητα και την πνευματικότητα την βλέπουμε σε όλες τις μεγάλες θρησκευτικές παραδόσεις. Σε ό,τι αφορά τον φονταμενταλισμό/δογματισμό, τον βλέπουμε κυρίως στις μονοθεϊστικές θρησκείες που συχνά, η κάθε μια ξεχωριστά, υποστηρίζει πως κατέχει το μονοπώλιο της αλήθειας.

• Τι είδους διάλογο μπορείς να κάνεις με τους φονταμενταλιστές που θέλουν να επιβάλουν με τη βία την αντίληψή τους για τη ζωή;
Από τον τρόπο που τίθεται το ερώτημα έχω την εντύπωση πως θέλετε να σας απαντήσω αν η θρησκεία είναι καλό ή κακό πράγμα. Αν την χρειαζόμαστε πια στη σύγχρονη κοινωνία. Νομίζω πως αν διαβάσει κανείς προσεκτικά το βιβλίο μου θα αντιληφθεί πως κοιτάω τα θρησκευτικά φαινόμενα με έναν όσο γίνεται πιο αποστασιοποιημένο τρόπο (ακολουθώντας τη μεθοδολογία του Norbert Elias). Τα παραπάνω γίνονται πιο συγκεκριμένα αν αναφέρω μια βασική θέση του κειμένου. Στις προνεωτερικές κοινωνίες υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ των θρησκευτικών ελίτ στο κέντρο και των λαϊκών στρωμάτων στην περιφέρεια, δηλ. στη μη κοινωνικά διαφοροποιημένη, παραδοσιακή κοινότητα. Στη νεωτερικότητα αυτό το χάσμα μειώνεται. Η εκκλησιαστική οργάνωση (όπως και οι κρατικοί μηχανισμοί) διεισδύουν την περιφέρεια και αμβλύνουν την αυτονομία της.

• Τι ακριβώς εννοείτε;
Ας πάρουμε σαν παράδειγμα τους έξι προσανατολισμούς προς το θείο που αναφέρω στο τελευταίο μέρος του βιβλίου μου: τον θεϊσμό (πίστη σε υπερβατική δύναμη που έχει δημιουργήσει τον κόσμο), τον θρησκευτικό συγκρητισμό (επιλογή από διάφορες θρησκευτικές παραδόσεις), τον θρησκευτικό ανθρωποκεντρισμό (το θείο υπάρχει μόνο μέσα μας), τον απαθεϊσμό (απάθεια), τον σχετικισμό (αδύνατο να ξέρουμε αν ο Θεός υπάρχει ή όχι) και τον αθεϊσμό. Και στις έξι περιπτώσεις, στη νεωτερικότητα το χάσμα μεταξύ κέντρου και περιφέρειας μικραίνει. Ετσι στον θεϊσμό βλέπουμε πώς στοιχεία από το πιο συγκροτημένο θεολογικό λόγο μιας ελίτ διαχέονται προς τα κάτω περιθωριοποιώντας σταδιακά τις «μαγικές ή παγανιστικές» δοξασίες της παραδοσιακής κοινότητας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους υπόλοιπους προσανατολισμούς. Ετσι, για παράδειγμα, ο αγνωστικισμός και η αθεΐα δεν περιορίζονται πια σε κύκλους φιλοσόφων και μορφωμένων αριστοκρατών. Διαχέονται στη βάση της κοινωνίας. Ιδίως στην ύστερη νεωτερικότητα, στις μεγαλουπόλεις και όχι μόνο, μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού δεν ενδιαφέρεται για τα θρησκευτικά πράγματα ή ασπάζεται τον αγνωστικισμό, ακόμη και τον αθεϊσμό. Κάτι τέτοιο ήταν σπάνιο στην προνεωτερτική κοινότητα.

• Τι συμπέρασμα βγάζουμε;
Από αυτή τη σκοπιά, η βασική θέση του βιβλίου είναι πως στην ύστερη παγκοσμιοποιημένη νεωτερικότητα όπου ο πολλαπλασιασμός των επιλογών σε όλους τους τομείς κυριαρχεί, και οι έξι προσανατολισμοί θα επιβιώσουν. Το βάρος τού καθενός θα αλλάζει βέβαια ανάλογα με τη συγκυρία. Ετσι μετά τη ραγδαία εκκοσμίκευση στην πρώιμη μεταπολεμική περίοδο στη Δύση, βλέπουμε την αναβίωση διαφόρων θρησκευτικοτήτων, κυρίως στον αγγλοσαξονικό χώρο. Δυστυχώς για τον μαχητικό αθεϊσμό τύπου Dawkins, ο «θάνατος του Θεού» ούτε ήρθε ούτε πρόκειται να έρθει στο εγγύς μέλλον. Οι κοινωνικές δομές της νεωτερικότητας είναι συμβατές και με τη θρησκευτική πίστη και με την απόρριψη αυτής της πίστης.

• Η θρησκεία, η όποια θρησκεία, πρέπει να είναι στις σύγχρονες ευρωπαϊκές κοινωνίες εκτός κριτικής, στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας, της ανεκτικότητας απέναντι στο διαφορετικό και της προστασίας των ταυτοτήτων;
Με τη ραγδαία παγκοσμιοποίηση οι κοινωνίες και οι πολιτισμοί έρχονται όλο και πιο κοντά. Παρατηρούμε διασύνδεση και αλληλοδιείσδυση. Κυρίως οι δυτικές κοινωνίες έχουν χάσει την ομογενοποιημένη ταυτότητά τους. Εχουν γίνει ανεπιστρεπτί πολυπολιτισμικές. Σ’ αυτές τις κοινωνίες η βασική αρχή πρέπει να είναι όχι μόνο η ανοχή, αλλά και ο σεβασμός του πολιτισμικά Αλλου. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλα επιτρέπονται και πως οι θρησκευτικές δοξασίες και πρακτικές πρέπει να είναι «εκτός κριτικής». Οχι μόνο πρέπει να υπάρχει σοβαρή κριτική στον θρησκευτικό φονταμενταλισμό που συχνά αντιτίθεται στα ανθρώπινα δικαιώματα και στις δημοκρατικές αξίες, αλλά όταν αυτός οδηγεί στη βία, όπως ο τζιχαντισμός, δεν φτάνει μόνο η κριτική, χρειάζεται και η δυναμική πάταξη αυτής της βίας.

• Γίνεται πολύς λόγος, και δικαίως, για τους φονταμενταλιστές ισλαμιστές και την εγκληματική τους δράση. Ωστόσο, βλέπουμε ότι και στις ΗΠΑ η θρησκευτική Δεξιά καλλιεργεί τη μισαλλοδοξία, τον εξτρεμισμό και την αμφισβήτηση ακόμα και των πλέον θεμελιωδών κατακτήσεων της επιστήμης. Πώς βλέπετε τον ρόλο της στη διαμόρφωση της κοινωνικής συνείδησης;
Δεν χρειάζεται να τονίσω πως ο ρόλος της φονταμενταλιστικής Δεξιάς είναι αρνητικός. Προσηλυτίζει ανασφαλή άτομα που δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τις πολλαπλές επιλογές που χαρακτηρίζουν την ύστερη νεωτερικότητα. Εχουν απόλυτη ανάγκη από ένα σταθερό κανονιστικό πλαίσιο όπου η αμφιβολία εξαφανίζεται και όπου υπάρχει απόλυτη σιγουριά στο τι πρέπει να πιστεύει και να κάνει κανείς στον βίο του. Τέτοιο σταθερό πλαίσιο παρατηρούμε στις προνεωτερικές κοινωνίες. Στη νεωτερικότητα, η σταθερότητα και η απόλυτη βεβαιότητα εξαφανίζονται. Το υποκείμενο καλείται να διαλέξει, να κατασκευάσει τη «δική του βιογραφία» (Giddens) – θρησκευτική ή κοσμική. Η προσήλωση σε μια παραδοσιακού τύπου σταθερότητα μπορεί να μειώνει το άγχος που η νεωτερικότητα δημιουργεί, αλλά συχνά οδηγεί στον φανατισμό, στη μισαλλοδοξία και στον σκοταδισμό. Ο χριστιανικός φονταμενταλισμός στις ΗΠΑ και αλλού είναι μεν ηπιότερος από τον τζιχαντισμό, αλλά σίγουρα οδηγεί σε έναν αυταρχισμό που υποσκάπτει τους δημοκρατικούς θεσμούς.

• Με αφορμή τις εξελίξεις στη Μ. Ανατολή, ορισμένοι διανοούμενοι και πολιτικοί επικαλούνται τον Σάμιουελ Χάντιγκτον και τη θεωρία του για τη σύγκρουση των πολιτισμών. Ποια είναι άποψή σας;


Η θεωρία του Χάντιγκτον περί σύγκρουσης πολιτισμών (παρόλο που στο βιβλίο μου δεν αναφέρομαι σ’ αυτό το θέμα) νομίζω πως είναι προβληματική. Υπεργενικεύει τις μελλοντικές εξελίξεις. Κατά τη γνώμη μου στο μέλλον θα έχουμε λιγότερο πολιτισμικές και περισσότερο γεωπολιτικές και οικονομικές συγκρούσεις και συνεργασίες μεταξύ τριών τύπου καπιταλισμού: α) τον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό, όπου ο βασικός παγκόσμιος παίκτης θα εξακολουθεί να είναι οι ΗΠΑ, β) τον αυταρχικό καπιταλισμό της νοτιοανατολικής Ασίας, με κύριο παίκτη την Κίνα, και γ) τον «σοσιαλφιλεύθερο» καπιταλισμό της δυτικής Ευρώπης. Σοσιαλφιλεύθερο με την έννοια πως συνδυάζει νεοφιλελεύθερα στοιχεία με σοσιαλδημοκρατικά. Αν η ΟΝΕ δεν διαλυθεί αλλά ενοποιηθεί, όχι μόνο στο επίπεδο της αγοράς αλλά και πολιτικοκοινωνικά, τότε μπορεί να καταστεί ένας τρίτος παγκόσμιος παίκτης. Σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε ένα τριπολικό σύστημα διακυβέρνησης όπου οι βασικοί παίκτες θα συνδέονται και ανταγωνιστικά αλλά και συνεργατικά. Συνεργατικά σε περίπτωση όπου τα συμφέροντά τους θα είναι κοινά. Συμφέροντα όπως η πάταξη της παγκόσμιας εγκληματικότητας και τρομοκρατίας (θρησκευτικής ή κοσμικής), ο έλεγχος της ατομικής ενέργειας (που αν δεν γίνει πιο αποτελεσματικός μπορεί να δούμε την καταστροφή του πλανήτη), η αποφυγή κλιματολογικών καταστροφών μεγάλης εμβέλειας, η διαχείριση παγκόσμιων οικονομικών κρίσεων κτλ.

μια παρατήρηση για την εποχή μας :

μια παρατήρηση για την εποχή μας :
:δεν μπορούμε να επιστρέψουμε ούτε στο έθνος ούτε σ'αυτο που λέγαμε κάποτε Λαό .. Η εξατομίκευση και η παγκοσμιοποίηση τα έχουν καταστρέψει ανεπίστρεπτα .. Δεν μπορούμε από την άλλη να φτάσουμε σε μια Παγκοσμιοποιημένη Εδέμ : σ'αυτην είναι ήδη εγκατεστημένη μια όλο και μικρότερη κοσμοπολιτική ελίτ εμείς-όλοι εμείς οι υπόλοιποι - πέφτουμε στο Βάραθρο του Homo sacer .. Αυτός είναι ο Μολωχ των αγορών και αυτό πια αντιμετωπίζουμε

28 Ekim 2014 Salı

Τα Σκοτεινά βραδιά(προσευχη)



Τα Σκοτεινά βραδιά
Όταν τα μάτια μου ψηλά υψώνω στα σκοτάδια
Του ουράνιου θόλου ,στα ζεστά τα θερινά τα βράδια

Κι όταν κοιτώ ταις άβυσσους που είναι απάνωθε μου
Αυθόρμητα μου έρχεται να βγάλω ένα ‘’θε μου’’

’Ποιοι τάχα να σε κρύψανε. ποιοι βάλανε τον Θόλο
Και κρύβουνε τη φύση σου ,σκεπάζοντας το Όλο

Με ένα παραπέτασμα, με Σκοτεινή κουρτίνα
Για να μην αντικρίσουμε την θεϊκή σου Ίνα

Ποιος σκοτεινός δημιουργός ,δαιμονικό γομάρι
Εσκεπασε τον ουρανό μ’ απαίσιο τομάρι

Κρύβοντας τα εξαίσια δικά σου μεγαλεία
Θεέ ,την αδειωσυνη σου και την ουράνια Χήνα
(με τα αυγά σου τα χρυσά,-ω! θεϊκή κοιλιά)


Ποιος σκοτεινός δημιουργός τα έκαμε όλα αυτά…;

Μα ευθύς αμέσως ,πριν το πω ,το χιλιομετανιωνω,
Γυρνώ μες τον Βουρκόλακα ,κι από τη ζέστη Λιώνω!

24 Ekim 2014 Cuma

κι ετσι επιβιωνουμε αν και αγκομαχωντας

η ποιηση ακροβατει σαν και τους σχοινοβατες
και γυρω μας φλεγομενες της πυρκαιας μας βατες
κι ετσι επιβιωνουμε αν και αγκομαχωντας
θνητοι ,μικροι ,ευαλωτοι και φοβισμένοι ,οντας

Ετσι που μπερδευτηκαμε μαυτές τις πεντε αισθησεις με τι λογής τεκμηρια τον κοσμο θα τον πεισεις;

αισθάνομαι πώς ξαφνικά κάτι έχει αλλάξει
και χάλασε η πυξίδα μου και πια έχω τρομάξει
σαν να μουν σ'ενα όνειρο που έγινε Εφιάλτης
σαν μέσα σ’αδεια εκκλησια να μουν μονάχος Ψάλτης

μας έχουν πάρει την αφή μας πήραν και τις γεύσεις
και απομείναν μοναχά των όνειρων οι Ρεύσεις

μας πήραν και την όσφρηση μας πήραν και το Βλέμμα
σε λίγο θα πάρουνε και των Φλεβών το αίμα

Έτσι που μπερδευτήκαμε μαυτές τις πέντε αισθήσεις
με τι λογής τεκμήρια τον κόσμο θα τον πει σεις;
….
Στην Ψεύτικη μας θάλασσα  σ'αυτή την αυταπάτη
έχει τελειώσει το νερό κι έμεινε το αλάτι

σ' αυτη την κριση ειμαστε σαν τα Παιδια του Κάιν που ο Θεος ο Γερμανος ,ξαφνου τους λέει ”Νάιν ”

σ' αυτη την κριση ειμαστε σαν τα Παιδια του Κάιν
που ο Θεος ο Γερμανος ,ξαφνου τους λέει ”Νάιν ”
 


ειμαστε σαν Πρωτοπλαστοι, σαν τον Αδαμ και Ευα
η σαν μια πετρα Σισυφου που ολοι της λέν ”Ανεβα ”


σ'αυτή την Κριση ειμαστε Μωρα γυμνα και Μόνα
που τα αφησαν εκθετα στο Κρύο του Χειμώνα
 

ειμαστε σαν Ανήμπορα γυμνα μωρα που κλαινε
και λογια ασυναρτητα , μωρουδιακά , μας Λένε

ισως καποια φορά ομολογήσουμε

ισως καποια φορά ομολογήσουμε

πως ειμαστε  ναυαγοι σε μια σχεδία
κι ολες αυτές οι μαχες που φαντασιωνουμε
δεν ειναι παρα αντικατοπρισμοι κιο οραματα μελλοθανατων
που προκαλει ο αμειλικτος ηλιος
και η αρμυρα της θαλασσας

στo τελος θα σας Ψαλλουνε την θεια Λειτουργια ( συμβολή στο Συνεδριο ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ)

ετσι που μπερδευτήκατε  με τους Μητροπολίτες
-που καποτε σας  ελεγαν ''απλυτους'' και 'αλητες''

και πάτε στα συνέδρια  κι ακουτε τους Παπάδες
να λέν πως δεν τους φτανουνε του κρατους  οι Παράδες

και νιωθετε αμήχανα σαν ' ναστε σε Βαφτίσια
και ειναι και αδυνατη ,σταση παληκαρισια

εν τελει  αντιλαμβανεστε: σε αυτήν την Κωμωδια
αντι  για επανασταση θα γινει Ψαλμωδια 
στo τελος  θα σας Ψαλλουνε την θεια Λειτουργια
εν τελει ειναι ανικητη η Εκκλησιά η Αγία

Τι να μας πει κι η ερημη Αριστερά στην Κριση

Τι να μας πει κι η ερημη Αριστερά στην Κριση
σ'εμας που καταστρεψαμε την ιδια μας τη Φυση
σε κοινωνία κυνικών ,και στην ιδιωτεία
τι να σου κανουν οι ΄Ερημοι μ'αυτήν την Αλητεία

Τι φταινε οι ελάχιστοι , τι φταιει ο Μαρξισμός ;
Τριγυρω που επικρατει Τοσος Ναρκισσισμός;
δεν εχει λύση έτοιμη σ' αυτήν εδώ την Κρίση....
(πως θα τελειωσει ο στιχος μου; κι εγώ δεν βρισκω Λύση)

πως τολμάς να μην ακούς αυτά που λέω

πως τολμάς να μην ακούς αυτά που λέω
————————————————–
Πως τολμάς να μην ακούς αυτά που λέω
Πως μπορείς και δεν λυπάσαι όταν κλαίω
Πως τολμάς ;
Και δεν προσέχεις
Πρόσεχε για να μ’ έχεις .
Πως τολμάς ;
Και δεν προσέχεις
Μήπως μέσα δεν μ’ αντέχεις ;
Γιατί δεν
ακούς τι λέω
Που σαν το μωρό, στην κούνια, κλαίω
Κάθε φορά που βγάζουμε βαθύ παράπονο μας
Μυριάδες οι αντίλαλοι στον ήχο τον δικό μας
Ετσι που βυθιζόμαστε στης ερημιάς το δίχτυ
Μιλάμε με μονόλογους βαθιά στο μεσονύχτι
Παγιδευμένοι είμαστε σε δίχτυ μονολόγων
Και τώρα θα βουλιάξουμε εν μέσω επιλόγων ….

Να είσαι σαν τον(φτερωτό) ιπποπόταμο




Να είσαι σαν τον(φτερωτό) ιπποπόταμο

Ν α είσαι σαν τον Ιπποπόταμο
Που πηδάει χαρούμενα την ιπποποταμινα του μέσα στη λάσπη μουγκρίζοντας
Χωρίς να τον Νοιάζει
Αν –πάνω στα δέντρα- οι γατζωμένοι Πίθηκοι τον κοροϊδεύουν και του πετάνε
Διάφορα πράγματα

Ν α είσαι σαν τον Ιπποπόταμο
Που όταν βγαίνει από το έλος περπατά καμαρωτός και γυαλίζοντας και με μουσούδα όλο χάρη και μ’ένα πονηρά γελάκι
Ενώ κολλάνε πάνω του διάφορα έντομα και βδέλλες και παράσιτα

Ν α είσαι σαν τον Ιπποπόταμο
Που όταν ανοίγει την στοματάρα του, ρουφάει τον ουρανό ολόκληρο , σφυρίζοντας
(κι αστράφτουν διαμαντένια τα δυο μπροστινά μοναχικά του δόντια)
Και όταν
Πλατσουρίζει ευτυχισμένος στον βάλτο του ευγνωμονεί τη θεά Ιπποποταμίνα για τα καλούδια του,
Γιατί δεν είναι αχάριστος

Και είναι και φτερωτός …
Κι όταν δίνει ένα σάλτο και πηδά από τον Βάλτο ,

απογειώνεται

Μαζί με τα ιπτάμενα γαϊδούρια που τα λένε Πηγάσσους , και τους ρινόκερους, τις νεράιδες, τις μπεκάλτσες ,τους καναρινογατους και τους Μηρμυγκολέοντες
-Και τα καρχαρίνια με τα φτερά νυχτερίδας και τα χελιδονόψαρα

Και στήνουμε ουράνια πάρτι για πάρτη τους και γελάνε μέχρι δακρύων , -και μετά κλαίνε-κι ύστερα ξαναγυρνούν όλοι στο βάλτο και κάνουν λασπόλουτρο και κοιμούνται –άπαντες- μακάριοι
ευτυχισμένοι

Σχόλιο από Νοσφεράτος | Απρίλιος 22, 2008

http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/01/24/konaki-m-l/#comment-14267
σχ363

Γιατί εξοντωνε ο Χιτλερ τους Εβραιους;


''Ο λαικιστής παιζει με τη συγκινηση της στιγμής που είναι αναγκαστικά εφημερη'' Tzvetan Todorov

''Ο λαικιστής παιζει με τη συγκινηση της στιγμής που είναι αναγκαστικά εφημερη''
Tzvetan Todorov Οι εσωτερικοι εχθροι της Δημοκρατιας ,

Tzvetan Todorov Οι εσωτερικοι εχθροι της Δημοκρατιας ,μτ Σωτη Τριανταφυλλου, Μαριαννα Κουταλου , εκδοσεις Πατακη Αθηνα 2012





Tzvetan  Todorov  Οι εσωτερικοί εχθροί της Δημοκρατίας ,εκδόσεις Πατάκη  Αθήνα 2012
Η δημαγωγία  , είναι εξίσου παλιά με την δημοκρατία .Αλλά δέχτηκε  τεράστια ώθηση  στη σύγχρονη εποχή χάρη στις μαζικές επικοινωνίες  και ιδιαιτεραστην Τηλεόραση. Οι έντυπες ειδήσεις  απευθύνονται σε όλους αλλά μπορείς τουλάχιστον να σταματήσεις , να ξαναδιαβάσεις το άρθρο , να σκεφτείς . Η τηλεοπτική είδηση περνάει γρήγορα , ευνοεί τις σύντομες και σαφείς  φράσεις τις σοκαριστικές  εικόνες που συγκρατουνται εύκολα ,,,, όποιο και να είναι το πολιτικό μήνυμα  που θέλουμε να μεταδώσουμε   δεν μπορεί να συγκρατηθεί παρα  μονο αν το συρρικνώσουμε σενα αξιομνημόνευτο   σύνθημα .

Z. Bauman: Περί φόβου, ανασφάλειας και “αόρατων απειλών” ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ(ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ "ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ")

Z. Bauman: Περί φόβου, ανασφάλειας και “αόρατων απειλών”

9789608219847
(…) Οι λόγοι να φοβάται κανείς είναι πολλοί∙και καθώς ο πραγματικός τους αριθμός και η σφοδρότητα τους είναι δύσκολο να υπολογιστούν από τη σκοπιά της περιορισμένης προσωπικής εμπειρίας, προστίθεται ένας ακόμη, ο σημαντικότερος ίσως, λόγος να φοβάται κανείς: κανένας δεν γνωρίζει που και πότε τα προειδοποιητικά λόγια θα γίνουν πραγματικότητα.
Οι σύγχρονες απειλές, κι ιδιαίτερα οι πλέον φρικιαστικές απ’ αυτές, εντοπίζονται κατά κανόνα μακριά, είναι συγκαλυμμένες, κρυφές, σπάνια βρίσκονται αρκετά κοντά ώστε να υπάρχει άμεση μαρτυρία και ακόμη σπανιότερα προσφέρονται για ενδελεχή προσωπικό έλεγχο - είναι απ’όλες τις απόψεις αόρατες. Οι περισσότεροι από μας δεν θα είχαμε μάθει ποτέ την ύπαρξη τους αν δεν ήταν ο τρόμος κι ο πανικός που προβάλλουν και διογκώνουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι ανησυχητικές προγνώσεις που συντάσσονται από ειδικούς  κι αμέσως αρπάζονται, υιοθετούνται και ενισχύονται από τα μέλη των κυβερνητικών συμβουλίων και τις εμπορικές εταιρείες – που σπεύδουν, όπως πάντα, να μετατρέψουν όλη αυτή την αναστάτωση σε πολιτικό ή εμπορικό κέρδος. Καθώς εμείς οι “συνηθισμένοι άνθρωποι” που ασχολούμαστε με τις δικές μας μικρής κλίμακας καθημερινές προσωπικές υποθέσεις, εμμέσως μόνο γνωρίζουμε γι’ αυτούς τους φοβερούς αλλά μακρινούς κινδύνους, τους είναι εύκολο, πανεύκολο, να χειραγωγήσουν τη -δημόσια-στάση μαςνα υποβαθμίζουν ή ν’ αποσιωπούν τους κινδύνους που δεν υπόσχονται κανένα πολιτικό ή οικονομικό όφελος, και ταυτόχρονα να διογκώνουν στο έπακρο, ή και να εφευρίσκουν, άλλους κινδύνους, καταλληλότερους για πολιτική ή εμπορική εκμετάλλευση. (…)