Aποφάσισα να επισκεφτώ αυτό εδώ το site, αφού διάβασα σχετικά στο CNN.
Επισκεφθείτε το. Αξίζει.
12 Temmuz 2005 Salı
Αναλαμπές πολιτικού θάρους, στο κοινοβούλιο...
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Στ. Μπένος, για το ασφαλιστικό.
11 Temmuz 2005 Pazartesi
Όψεις ενός μπουμπουνοκέφαλου δολοφόνου...
Από τη δίκη για τη δολοφονία του Theo VanGogh.
A, και δε βλέπω να λέει τίποτα περί φτώχειας, αδικίας και... Παλαιστινίων ο φονταμενταλιστής τρομοκράτης.
A, και δε βλέπω να λέει τίποτα περί φτώχειας, αδικίας και... Παλαιστινίων ο φονταμενταλιστής τρομοκράτης.
10 Temmuz 2005 Pazar
Ανιχνεύοντας τα αίτια της νεοελληνικής ανοησίας
Το μάθημα της "Έκθεσης" ή
"Πως να γράψετε ένα σωρό πομπώδεις κοινότοπες ανοησίες, γεμίζοντας το μέγιστο δυνατό αριθμό σελίδων, για πράγματα τα οποία ούτε γνωρίζετε ούτε και θα μπορούσατε να γνωρίζετε στην ηλικία σας" ή
"πως να μιλήσετε σαν τυπικός νεοέλληνας ξερόλας με στόμφο και βεβαιότητα για πολυσύνθετα θέματα, αναπαράγοντας βλακώδη δημοσιογραφικά κλισέ, έτσι ώστε να αποσπάσετε την εύνοια του εξ'ίσου άσχετου καθηγητή / βαθμολογητή σας".
"Χαρακτηρισμός προσώπων" (άσκηση Γλώσσας στο Δημοτικό - τη θυμάστε;)
Σκοπός της άσκησης είναι - υποτίθεται - να καλλιεργηθεί το λεξιλόγιό σας. Χαρακτηρίστε με ένα επίθετο τα διάφορα πρόσωπα του διηγήματος/κειμένου της ημέρας.
Τώρα το πως αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση του λεξιλογίου σας είναι άγνωστο, αφού τη λέξη που θα χρησιμοποιήσετε προφανώς ήδη την ξέρετε (αλλιώς δεν θα τη χρησιμοποιούσατε). Το σίγουρο όμως είναι ότι οδηγεί στο να μειωθεί η κριτική σας σκέψη και η ευελιξία του μυαλού σας αφού οδηγήστε στη διατύπωση μονοδιάστατων, απόλυτων χαρακτηρισμών αντί να προσπαθείτε να αναλύσετε τις διαφορετικές πτυχές του κάθε χαρακτήρα και τους πιθανούς λόγους που τον κάνουν να φέρεται κατά τον Α ή Β τρόπο.
"Πως να γράψετε ένα σωρό πομπώδεις κοινότοπες ανοησίες, γεμίζοντας το μέγιστο δυνατό αριθμό σελίδων, για πράγματα τα οποία ούτε γνωρίζετε ούτε και θα μπορούσατε να γνωρίζετε στην ηλικία σας" ή
"πως να μιλήσετε σαν τυπικός νεοέλληνας ξερόλας με στόμφο και βεβαιότητα για πολυσύνθετα θέματα, αναπαράγοντας βλακώδη δημοσιογραφικά κλισέ, έτσι ώστε να αποσπάσετε την εύνοια του εξ'ίσου άσχετου καθηγητή / βαθμολογητή σας".
"Χαρακτηρισμός προσώπων" (άσκηση Γλώσσας στο Δημοτικό - τη θυμάστε;)
Σκοπός της άσκησης είναι - υποτίθεται - να καλλιεργηθεί το λεξιλόγιό σας. Χαρακτηρίστε με ένα επίθετο τα διάφορα πρόσωπα του διηγήματος/κειμένου της ημέρας.
Τώρα το πως αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση του λεξιλογίου σας είναι άγνωστο, αφού τη λέξη που θα χρησιμοποιήσετε προφανώς ήδη την ξέρετε (αλλιώς δεν θα τη χρησιμοποιούσατε). Το σίγουρο όμως είναι ότι οδηγεί στο να μειωθεί η κριτική σας σκέψη και η ευελιξία του μυαλού σας αφού οδηγήστε στη διατύπωση μονοδιάστατων, απόλυτων χαρακτηρισμών αντί να προσπαθείτε να αναλύσετε τις διαφορετικές πτυχές του κάθε χαρακτήρα και τους πιθανούς λόγους που τον κάνουν να φέρεται κατά τον Α ή Β τρόπο.
4 Temmuz 2005 Pazartesi
He doesn't want his MTV...
Διεθνή μουσικά βλακόμουτρα...
Μήπως η ηλιθιότητα θεωρείται απαραίτητο προσόν για κάθε τηλεοπτικό παρουσιαστή που (δεν) σέβεται τον εαυτό του;
Μήπως η ηλιθιότητα θεωρείται απαραίτητο προσόν για κάθε τηλεοπτικό παρουσιαστή που (δεν) σέβεται τον εαυτό του;
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)