26 Aralık 2007 Çarşamba

Bir yol filmi

film başlar

nilüfer bornova hareket merkezi
nilüferin reklam filminin dış sesi - nilüfer turizmle yolculuğunuz aldığınız bi biletle başlar... bidi bidi.. bla bla.. sonra bu keyif bir alışkanlığa dönüşür..
kahramanımız - üüü ühühühühüh doğrudur

otobüs
kahramanımızın iç sesi - müzik dinliyim bari evet..
tracey thorn - back on the train
i ask why did i come again?
can i confess i've been hanging around your old address?
the years have proved to offer nothing since you moved
you're long gone
but i can't move on..
kahramanımız - bühühühühhehe trene de binmedik işte ama neyse kapat kapat filmi izliyim ben bakıyım neymiş evet..


max- hav hav hav (maya yaralandı demeye çalışıyor)
adını bile hatırlamadığım adam - mayaa mayaa
maya - vık vıyk
kahramanımız- üühühühübühühüh yeter ya ühüüüü kim seçmiş bu filmi köpekler de ne güzelmiş öyle neyse alpr bana bi cd yapmıştı 50 bin yıl önce bi kere dinleyebilmiştim o olcaktı yanımda dur bakıyım hıh evet


m.n.s - sana dün bi tepedeeeen baktım aziz istanbul
kahramanımız - haydaa üü
m.n.s - sade bir semtini sevmek bile bir ömre değer
kahramanımız - büüüüühüühühühühü ühüaheeahüü
yan koltuktaki teyze iç ses - alla allaa manyak mıdır nedir sabahtan beri


kahramanımız - ben de hiçbi şi yapmam etrafa bakarım alla alla
tabela - gemliğe doğru denizi göreceksin, sakın şaşırma
(aynı anda deniz görünür)
kahramanımız- ühühühünübühühhüühüh atıcam ama kendimi


muavin- çay kahve meyve suyu?
kahramanımız - kahve mi? kahve? kah.. büheaheüaehühühühühüü hüngür kahve alıyım olur
az önceki teyze iç ses - valla muavine sölücem beni başka yere oturtsun manyak çünkü bu

servis
kahramanımız, iç ses
- her yeri süslemişler lan anaa akmerkez ne güzel olmuş yılbaşı geldi doğru ya..yılbaşı.. yılbaşı.. ühühühüüübübüeeheü
teyze - haaah serviste de kurtulamadık manyaktan


film biter

kahramanımız
- jenerik de çok güzel olmuş ha ühühühüheaheğae bühühühüüehaheü hüngür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder