5 Aralık 2014 Cuma

Ποιος είδε το πραγματικό δάσος;(μου το αφιερωσε ο ΣΑΡΑΝΤΑΜΗΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑ .και ευχαριστω .. Καλή χρονια


Ποιος είδε το πραγματικό δάσος;


Πραγματικό, πραγματικό
είναι ό,τι ψάχνω για να βρω
Είναι σκορπιός όταν φοβάμαι
είναι νεράιδα σαν κοιμάμαι.
Βατόμουρα όταν πεινάω
γνώση για μάθηση αν διψάω
                                                                                                                 στον φίλο Νοσφεράτο
Πραγματικό, πραγματικό
είναι ό,τι ψάχνω για να βρω
Αν ψάχνω φίλους περιμένουν,
εχθρούς, θα με παραμονεύουν,
θα βρω αν θέλω αταξία
κι όταν βαριέμαι απραξία.
Ό,τι ψάχνω αυτό βρίσκω
μες στο δάσος που γυρίζω
κι ό,τι δω, πραγματικό
είτε όλο είτε μισό
———————-
Axel Duwe
 Ποιος είδε το πραγματικό δάσος;
Οι Περιπέτειες της Λορέτας της Ποντικίνας
Παιδικό παραμύθι που διαπραγματεύεται την αλήθεια και τον φόβο…

Ο καπιταλισμός είναι εθισμοί .Ο Ηomo economicus είναι Homo Ludens (μερικές αρχικές σκορπιες σκεψεις )


Ο καπιταλισμός είναι εθισμοί . Εθισμός στην εργασία αρχικά.Εθισμός στην συσσώρευση . Εθισμός στην αλλοτρίωση
 Αργότερα στην κατανάλωση .Ο καπιταλισμός  εμπεριέχει μια διαρκή αξίωση : Βγες προς τα έξω ,συναγελάσου.Δηλαδή αγόραζε και πούλα .Γίνε εμπόρευμα..
Ο σύγχρονος καπιταλισμός γίνεται όλο και περισσότερο υγρός. Ρευστός. Αλλαγή . Κινητικότητα . Ευκαμψία .Ευλυγισία . Αποδέσμευση .  Απελευθέρωση .
 Η  Χειραφέτηση ως προσταγή . Η ελευθερία  ως ψυχαναγκασμός . Η αυτοεκφραση ως εθισμός .
Το διαδίκτυο είναι εξαρτηση:Ο ψυχαναγκασμός της αυτοεκφρασης.
Ο καπιταλισμός είναι μια δίνη
Στον χώρο και στον χρόνο. Μια απόπειρα αναστολής του χρόνου.Μια παγίδευση στην παιδικότητα . Ο Χρόνος συμπιέζεται στο παιχνίδι κυκλοφορίας του εμπορεύματος .
Ο χρόνος γίνεται εκτατός  
Γίνεται χώρος .Μια παγκόσμια – ιδεατή – κοινότητα. Το κεφάλαιο ως καθαρό πνεύμα . Το διαδίκτυο ως η (Πλατωνική) αναπαράσταση της κυκλοφορίας του κεφαλαίου . Το διαδίκτυο ως η συμπύκνωση της αφαίρεσης .
 Ο καπιταλισμός είναι η έκρηξη των εθισμών , των ψυχαναγκασμων και εξαρτήσεων .
Ένας παλιμπαιδισμός . Μια καθήλωση στης παιδικότητα .Το εμπόρευμα ως ομοίωμα του Παιχνιδιού .Ο Ηomo economicus είναι Homo Ludens*
''Όμως ο χρόνος συνεχίζει το πανάρχαιο έργο του να μας κάνει όλους να νιώθουμε αλλά και να είμαστε ……σ…τά''
 *Homo Ludens (book) - Wikipedia, the free encyclopedia

περι της κουλτορας της ατακας , καθρεφτη καθρεφτακη μου καιλοιπά και λοιπά ( απο σχόλιο μου

δυστυχώς στην Ελλάς τα τελευταια χρόνια εχουμε συνηθισει στην
Κουλτουρα της Ατακας ..
Ικανοποιει το ναρκισσισμό μας ,και την ματαιοδοξια
‘ειμαι και ο πρωτος ” τον εσκισα” κλπ ..
Φυσικά τοτε κανεις δεν καταλαβε οτι αυτο μας αφορά ολους ..Ολοι νομιζαν οτι αφορα........τον αλλο .
Απο τοτε περασαν χρονια  , ηρθανε τα πάνω κατω , κοντευουμε να γινουμε Σομαλία
αλλά η Κουλτουρα της ατακας Παντα η ιδια .
Γιατι κανενας δεν κοιτα στον δικο του καθρεφτη .. παντα ζηταμε απο τον αλλο να κοιταχτει .
.

SHAME μια ταινια ...

για την μοναξια  ,τον εθισμό στο σεξ (αλλά και γενικά τους εθισμους) την διαλυση της οικογενειας , τον υποκωφο πόνο που δημιουργει ο συγχρονος καπιταλισμος καζίνο
Τον φαυλος  κυκλο της Υποσχεσης ( το φλέρτ με την ομορφη κυρια στο μετρο) και της Ματαιωσης .
Για την καθηλωση στην παιδική  ηλικια


Για το Δοχείο και Περιεχόμενο


Κάποιος ρώτησε κάποτε τον κύριο Κόινερ : Κύριε Κόινερ γιατί δεν προσέχετε καθόλου την εμφάνιση σας ...

- Συνηθως ειμαι απορροφημένος απο κατι άλλο παιδί μου, απάντησε αφηρημένα ο κ Κόινερ ..