2 Aralık 2014 Salı

Mobil ve Tablet cihazlarla Uyumlu Resim Slider ve Galerileri

Mobil ve Tablet cihazlarla Uyumlu Resim Slider ve Galerileri
Günümüzde mobil teknolojilerinin yükselişi web tasarımcılarınıda mobil ve tablet cihazlarla uyumlu ve duyarlı eklentiler yazmaya sevketti. Birçok websitesi yada blog sahibinin en çok endişe ettikleri konu, sayfalarına ekledikleri herhangi bir kod yada eklentinin mobil uyumlu olup olmamasıdır. Bu yazımda sizler için arayıp bulduğum, piyasadaki mobil ve tablet cihazlarla uyumlu resim slider ve galerileri sizlerle paylaşacağım. Bunlar hem bütün tarayıcılarda hemde mobil ve tablet cihazlarla uyumlu ve dokunmatik duyarlı slider eklentileri. Önizleme butonuyla bakıp beğendiginizi indirebilir ve sayfanıza entegre edebilirsiniz.

1. Animated Responsive Image Grid

Free Animated Responsive Image Grid
ÖNİZLEMEİNDİR

2. Sequence

Draggable-Dual-View-Slideshow
ÖNİZLEMEİNDİR

3. WmuSlider - Free jQuery Responsive slider

wmuSlider - Free jQuery Responsive slider
ÖNİZLEMEİNDİR

4. iView Jquery Resim, Video ve içerik Slideri

iView jquery resim, video ve içerik slideri
ÖNİZLEMEİNDİR

5. Photo Swipe Free jQuery Image Slider

photoswipe Free jQuery Image Slider
ÖNİZLEMEİNDİR

6. BxSlider

BxSlider
ÖNİZLEMEİNDİR

7. Swiper

Swiper Slider
ÖNİZLEMEİNDİR

8. RTP. Slider

RTP.Slider
ÖNİZLEMEİNDİR

9. Camera Slideshow

Camera Slideshow
ÖNİZLEMEİNDİR

10. Responsly

Responsly Slideshow
ÖNİZLEMEİNDİR

11. Galleria

Galleria image gallery
ÖNİZLEMEİNDİR

12. Flexslider

Flexslider
ÖNİZLEMEİNDİR

13. OWL Carousel

OWL Carousel
ÖNİZLEMEİNDİR

14. Divas Slider

Divas Slider
ÖNİZLEMEİNDİR

15. Draggable Dual-View Slideshow

Draggable-Dual-View-Slideshow
ÖNİZLEMEİNDİR

16. Morphing Devices Slideshow

Morphing Devices Slideshow
ÖNİZLEMEİNDİR

17. JQuery Immersive Slider

Immersive jQuery Image Slider
ÖNİZLEMEİNDİR

18. Fotorama

Fotorama
ÖNİZLEMEİNDİR
Herhangi birini kullanıp test etme olanağına sahip olan arkadaşlar, diğerlerininde bilgilendirilmesi açısından olumlu veya olumsuz bir değerlendirme yorumu yapabilirler.
Barış, huzur, sağlık ve bereket Arkadaşlar! Herkeze kolay gelsin.

ALBERT HIRSCHMAN Τα πάθη και τα συμφέροντα Πολιτικά επιχειρήματα υπέρ του καπιταλισμού πριν από τον θρίαμβό του ΕΠΙΜ.: Κ. Π. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΤΦΡ.: ΙΟΥΛΙΑ ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ, βιβλιοπαρουσιαση του ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ - 16/04/2004


ALBERT HIRSCHMAN
Τα πάθη και τα συμφέροντα Πολιτικά επιχειρήματα υπέρ του καπιταλισμού πριν από τον θρίαμβό του
ΕΠΙΜ.: Κ. Π. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΤΦΡ.: ΙΟΥΛΙΑ ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ
«ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ», ΣΕΛ. 219
«Ο Αλμπερτ Χίρσμαν είναι ένας από τους σημαντικότερους διανοητές της εποχής μας». Ετσι ξεκινά τον πρόλογό του στα Πάθη και τα συμφέροντα ο νομπελίστας οικονομολόγος Amartya Sen. Δεν πρόκειται καθόλου για υπερβολή. Ο Albert Hirschman αποτελεί σπάνια περίπτωση στοχαστή. Γεννημένος στο Βερολίνο το 1915, σπούδασε στα σημαντικότερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια (όπως η Σορβόνη και το London School of Economics), πριν αναμειχθεί ενεργά στον αντιναζιστικό και αντιφασιστικό αγώνα στην Ιταλία και τη Γαλλία. Μετά τη φυγάδευσή του στις ΗΠΑ, εργάστηκε σε διάφορους οργανισμούς και επιχειρήσεις, το διάστημα 1952-56 στην Κολομβία, ξεκινώντας μάλλον αργά μια, θαυμαστή πάντως, ακαδημαϊκή καριέρα, η οποία τον οδήγησε από το Πανεπιστήμιο Yale στο Columbia και από το Harvard στο Princeton. Εντυπωσιακή πράγματι πορεία για κάποιον που θα πρέπει μάλλον να χαρακτηριστεί ανορθόδοξος διανοητής. Ανορθόδοξος υπό την έννοια ότι τα γραπτά και οι παρεμβάσεις του δεν παγιδεύτηκαν ποτέ στα κατεστημένα σύνορα των επιστημονικών πειθαρχιών -κινούμενα συνήθως στην τομή οικονομίας και πολιτικής-, τα οποία δεν σταμάτησε να ανατρέπει με το οξυδερκές και αναλυτικό του βλέμμα. Ανορθόδοξος και εικονοκλάστης στο βαθμό που δεν διστάζει να «αυτοανατρέπει» ακόμα και δικά του προγενέστερα επιχειρήματα, σε μια προσπάθεια διαύγασης της οικονομικής και πολιτικής μας πραγματικότητας. Και όλα αυτά αρθρωμένα σε έναν λόγο διαυγή και απλό, χωρίς την παραμικρή επιτήδευση.

Το βιβλίο του Τα πάθη και τα συμφέροντα, που κυκλοφόρησε στα αγγλικά το 1977, είναι το δεύτερο που μεταφράζεται στα ελληνικά, αφού προηγήθηκε το Αποχώρηση, διαφωνία και αφοσίωση: αντιδράσεις στην παρακμή επιχειρήσεων, οργανώσεων και κρατών («Παπαζήσης», 2002). Τα πάθη και τα συμφέροντα ανασυγκροτούν ένα λησμονημένο επεισόδιο της πνευματικής (οικονομικοπολιτικής) μας ιστορίας. Πρόκειται για μια λεπτομερή μελέτη των επιχειρημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για να νομιμοποιήσουν την έλευση και επικράτηση του καπιταλισμού πριν ακόμα εκείνος εδραιωθεί, επιχειρήματα που ο Hirschman ανιχνεύει στο έργο μεγάλων στοχαστών: του Montesqieue στη Γαλλία, του sir James Stuart στη Σκοτία, αλλά και άλλων. Εκείνο που ακούγεται σήμερα ιδιαίτερα παράδοξο είναι ο χαρακτήρας των επιχειρημάτων αυτών. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο καπιταλισμός, η εμπορευματοποίηση και η οικονομική επέκταση, δεν προτάσσονται στη βάση ενός οικονομικού σκεπτικού, αλλά ως εξελίξεις που υπόσχονται να βελτιώσουν την πολιτική τάξη, μια πολιτική τάξη που όλοι σχεδόν αντιλαμβάνονταν ως κάτι συνεχώς απειλούμενο από τα αχαλίνωτα ανθρώπινα πάθη και τις καταστροφικές συνέπειές τους για την κοινωνική ζωή.

Κατά τη διάρκεια της Αναγέννησης και μέχρι το 17ο αιώνα είχε πλήρως επικρατήσει η άποψη ότι οι ηθικές και θρησκευτικές αρχές δεν επαρκούσαν για τον περιορισμό των ανθρώπινων παθών. Ως μέσο χαλιναγώγησής τους πρόβαλε λοιπόν η επιδίωξη του συμφέροντος. Κυρίαρχος λόγος κατέστη η αντιπαραβολή «των θετικών συνεπειών που προκύπτουν όταν οι άνθρωποι καθοδηγούνται από τα συμφέροντά τους με την καταστροφική κατάσταση που επικρατεί όταν οι άνθρωποι αφήνουν αχαλιναγώγητα τα πάθη τους» (σελ. 66). Ετσι το συμφέρον αναδείχθηκε σε ένα νέο μοντέλο, ένα νέο παράδειγμα, με την έννοια που δίνει στον όρο ο Thomas Kuhn (σελ. 78). Ο πλουτισμός προσέλαβε μια θετική και θεραπευτική σημασία τόσο για την ιδιωτική όσο και για τη δημόσια ζωή. Χωρίς υπερβολή, «η θεωρία του συμφέροντος έγινε δεκτή την εποχή εκείνη ως μήνυμα σωτηρίας!» (σελ. 80), αφού έγινε πιστευτό ότι είχε επιτέλους ανακαλυφθεί μια ρεαλιστική βάση για μια εύτακτη και βιώσιμη κοινωνικο-πολιτική τάξη, προβλέψιμη και σταθερή.

Το τέλος αυτού του τύπου των επιχειρημάτων τοποθετείται γύρω στα 1776, με τη δημοσίευση του Πλούτου των Εθνών από τον Adam Smith, όταν η οικονομία παίρνει το πάνω χέρι. Οπως παρατηρεί ο Hirschman: «Ο κύριος αντίκτυπος του Πλούτου των εθνών συνίστατο στην καθιέρωση μια ισχυρής οικονομικής αιτιολογίας για την απρόσκοπτη επιδίωξη του ατομικού συμφέροντος, ενώ στα προηγούμενα έργα που εξετάστηκαν εδώ, είχε δοθεί έμφαση στις πολιτικές συνέπειες της επιδίωξης αυτής» (σελ. 151). Εξάλλου, όταν κατά το 19ο και τον 20ό αιώνα άρχισε να γίνεται αντιληπτή σε όλη της την έκταση η πραγματικότητα της καπιταλιστικής ανάπτυξης, μια πραγματικότητα ξεριζωμού, φτώχειας, ανεργίας και μαζικοποίησης, μια πραγματικότητα αλλοτρίωσης, ανομίας και συνεχών κρίσεων, η ιδέα ότι η επιδίωξη του συμφέροντος μπορεί να αποτελεί την τελική λύση για τα πολιτικά προβλήματα της κοινωνίας εγκαταλείφθηκε οριστικά (σελ. 181). Εντούτοις, το λησμονημένο επεισόδιο της άρθρωσης όλων αυτών των επιχειρημάτων διαφωτίζει τη γένεση του καπιταλισμού, συμπληρώνοντας επιχειρήματα όπως αυτό του Max Weber στην Προτεσταντική ηθική.

Επιπλέον, η λησμόνηση όλης αυτής της ιστορίας που μας παρουσιάζει με τόσο αποκαλυπτικό τρόπο ο συγγραφέας, δεν θα πρέπει να θεωρηθεί και τόσο αθώα: «Ποια κοινωνική τάξη θα μπορούσε να επιβιώσει της διττής συνειδητοποίησης ότι θεσπίστηκε με τη σθεναρή προσδοκία ότι θα επέλυε συγκεκριμένα προβλήματα και ότι αποτυγχάνει προφανώς και παταγωδώς να κάνει κάτι τέτοιο;» (σελ. 187). Υπό την έννοια αυτή, το βιβλίο του Hirschman αποτελεί βήμα αυτογνωσίας και αναστοχασμού για όσους ζούμε σε κοινωνίες και οικονομίες καπιταλιστικές. Πολλώ δε μάλλον που, όσο παράξενα και αν ακούγονται, επιχειρήματα που συνδέουν τον καπιταλισμό με οριστικές πολιτικές διευθετήσεις κι εξαίρουν τις επωφελείς πολιτικές του συνέπειες επανεμφανίζονται και στον εικοστό αιώνα: ο Hirschman εντοπίζει ψήγματα τέτοιων απόψεων ακόμα και σε διανοητές όπως ο Keynes, αλλά και ο Schumpeter (σελ. 190-91). Ομως και σήμερα, η αυξανόμενη ταύτιση δημοκρατίας και καπιταλισμού -που ακολούθησε τα γεγονότα του 1989 και την κρίση του αριστερού φαντασιακού- δεν αναβιώνει τελικά μιαν αυταπάτη αυτού του είδους; Ισως στις μέρες μας η σχέση ανάμεσα στα πάθη και τα συμφέροντα, την πολιτική και την οικονομία, να είναι περισσότερο επίκαιρη από ποτέ.


ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ - 16/04/2004

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ το κεφάλαιο

Θεωρίες για την υπεραξία (4ος Tόμος του κεφαλαίου)

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (4ος TΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ) ΜΕΡΟΣ 1ο
και εδώ
ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (4ος TΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ) ΜΕΡΟΣ 1ο Scribd
ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (4ος TΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ) ΜΕΡΟΣ 2ο
και εδώ
ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (4ος TΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ) ΜΕΡΟΣ 2ο Scribd
ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (4ος TΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ) ΜΕΡΟΣ 3ο
και εδώ
ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ (4ος TΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ) ΜΕΡΟΣ 3ο Scribd
Και τα τρία μέρη Θεωρίες για την υπεραξία (4ος Tόμος του κεφαλαίου) και εδώ
vivlio2ebook – Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

Solaris Andrei Tarkovsky




1 Aralık 2014 Pazartesi

το κακό με την θλίψη


το κακό με την θλίψη είναι η απόλαυση που την συνοδεύει