7 Eylül 2014 Pazar

Silentcrossing: ένα ποίημα αναδημοσίευση απο τον ΜΗΝΥΜΑΛ

Silentcrossing: ένα ποίημα



Στην Ελλάδα οι μετανάστες φοβούνται περισσότερο απ’ τους ποιητές
Φοβούνται, ας πούμε, τα κύματα
Ασήμαντα πράγματα
Κι όμως αυτοί φοβούνται
Φοβούνται και τα χαντάκια
Τις βραδυνές ώρες που οι ποιητές παίρνουν το δείπνο τους
Αυτοί φοβούνται
Και την ώρα του φρούτου αυτοί φοβούνται
Μην συναντήσουν
Ακόμα, φοβούνται τα ύψη
Καθώς και τις σφαίρες της Frontex
Τον ήχο της μοτοσυκλέτας
Και το βιτριόλι
Φοβούνται επίσης στο λεωφορείο 
Φοβούνται στο μετρό
Φοβούνται στο ταξί
Φοβούνται στη δουλειά 
Φοβούνται στην πόλη
Φοβούνται στην επαρχία
 Φοβούνται και τα αφεντικά
Κυρίως τα αφεντικά!
Φοβούνται τους λοστούς
Φοβούνται τα μαχαίρια
Και την ώρα  που οι ποιητές κοιμούνται
Αυτοί φοβούνται
Μην πεθάνουν
Στις ράγες του τραίνου
Κυνηγημένοι
Κωνσταντίνα Κούνεβα
Μοχάμεντ Καμράν Ατίφ
Έντισον Γιαχάι
Σαχτζάτ Λουκμάν
Αριβάν Οσμάν Αμπντουλάχ
Γκραμός Παλούσι
Χουσεΐν Ζαχιντούλ
Chiekh Ndiaye
Abdukarim Yahya Idris
Ίλμι Λατές
Τόνυ Ονούοχα
Μη φοβάστε πια
Για ‘σας
Δεν θα γράψουν
Ποτέ
Οι ποιητές







Για την «πολυπολιτισμικότητα», τον Ξένο και την εποχή μας (μέρος Β') tvxs.gr

ΒΟΟΚ - Η συσκευή που θα αφανίσει τα tablets.MP4


6 Eylül 2014 Cumartesi

Ζωγράφιζε τον εαυτό του μέχρι να τον ξεχάσει από το Αλτσχάιμερ/αναδημοσιευση απο το TVXS

Ζωγράφιζε τον εαυτό του μέχρι να τον ξεχάσει από το Αλτσχάιμερ

18:00 | 05 Σεπ. 2014
Τελευταία ανανέωση 22:36 | 05 Σεπ. 2014
Ο William Utermohlen, που διαγνώστηκε το 1995 με Αλτσχάιμερ, ξεκίνησε να ζωγραφίζει τον εαυτό του προκειμένου να δει αν και πότε θα τον ξεχάσει. Στις αυτοπροσωπογραφίες, που παρατίθενται συγκριτικά χρόνο με τον χρόνο, οι αλλοιώσεις της μνήμης είναι εμφανείς.
Ο Utermohlen απεβίωσε το 2007 στα 74 του έτη, αφήνοντας πίσω του ένα θαυμάσιο έργο.
Ο Μπρους Μίλερ, νευρολόγος στο Πανεπιστήμιο του San Francisco που μελετά τη νόσο του Αλτσχάιμερ, είχε δηλώσει στους New York Times λίγο μετά τον θάνατο του ασθενή του ότι «το Αλτσχάιμερ επηρεάζει τον εγκέφαλο σε τέτοιο βαθμό που είναι δύσκολο να αποδοθεί στον καμβά η πραγματική αίσθηση των σχημάτων όπως τα αντιλαμβανόμαστε εμείς. Η τέχνη φαίνεται να γίνεται πιο αφηρημένη, οι εικόνες θολώνουν και γίνονται πιο σουρεαλιστικές. Και τα χρώματα κυριαρχούν».
Κατηγορία άρθρου: